Известие

Collapse
No announcement yet.

Просто 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Намерих в Тех-ко комплект маншон с лагер и двете марка Монро,за 45 лв. на бройка комплект.

    Comment


    • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
      Намерих в Тех-ко комплект маншон с лагер и двете марка Монро,за 45 лв. на бройка комплект.
      Има ли признаци че ще имат и за 3 болтовия макферсон ?
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • те май нямат разлика да ти кажа
        Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

        Comment


        • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
          Има ли признаци че ще имат и за 3 болтовия макферсон ?
          Може и да имат,би трябвало да са еднакви,но по-запознатите ще кажат.

          Comment


          • Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщение
            Може и да имат,би трябвало да са еднакви,но по-запознатите ще кажат.
            Тя конструкцията на Макферъна с 3 и с 4 болта няма нищо общо помежду си. Лагера на този с 3 болта е горе в тампона, а чашата за пружината е заварена за амортисьора. Въобще друг принцип на работа.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • Въпрос-мога ли да прехвърля зъбните колела на разпределителните валове от моя 1.3 мотор,на 1.7 ,8 клапанов,и така да зацепя на белезите?Тоест правилно ли мисля,че при всички 8клапанови боксери главите,ремъци и з.колела са еднакви.

              Comment


              • да.
                точка

                Comment


                • Мерси!

                  Comment


                  • Наближи края на зимата и е време за промяна на няколко елемента от колата.Двигателя се подменя с такъв 1.7 и рейката става механична.
                    Боби се оказа прав-Алфата оригинално е била с 1.7 8кл. боксер.Доказа се чрез проверка номера на купето,инжекциона също е за такъв мотор,и наличие на стабилизираща щанга.
                    Новия мотор е готов за слагане.За него се твърди, че е на малко километри(30 000).Може и да е така,защото всички гарнитури и ремъци са оригинални,с надписи аlfa 33 и pirelli и свещите.Факт е че е много запазен.
                    Тези дни се сваля,сменя и така нататък докато се чуе новия боксер.
                    Attached Files

                    Comment


                    • Ха да видиме!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • а защо слагаш механична рейка. едни гуми 195 или даже 185 нямат въртене на място.
                        точка

                        Comment


                        • Колев е прав аз минах от механична на хидравлична понеже не се живее така от една хидравлична помпа няма чак толкова мощност да се загуби не се вталяваите...

                          Triptih искаше ми някой неща имам ги и са отделени казах ти като се стопли е стопли се като гледам имаш кардан и реика но ти трябват още някой неща .... планката на купето за механична реика кормилните щанги за механична понеже механичната реика е със по малки болтове и ако оставиш тези ще има луфт около 1-2мм. вариянта е да направиш някъкви втулки или нещо такова
                          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                          Comment


                          • Първата година като карах колата всеки път проверявах хидравличната течност и доливах,че бе протекла рейката.Взех сегашната,но при десен завои като изправяш волана се получава една гадна контра.Омръзна ми от тези проблемни хид.рейки и мисля да опитам другата система.Колкото по-просто устроена,по добре,хем ще направя малко мускули.
                            TishO пиши ми на лични какво ти е останало от рейката и ламарините от червеното купе и да направим сделката.

                            Comment


                            • днес свърших малко работа,двигателя е свален и дойде ред на рейката
                              Attached Files

                              Comment


                              • Не си прецаквай колата, а еди в "Хубата Силс" и си вземи една семеринга за рейката. Мисля , че беше 35х25 х8.
                                Тя е за високо налягане. Като имкажеш -те знаят.
                                Другия вариянт е стругар да ти направи метална втулка, която да има вътрешен и външен оринг пръстен. Аз слагах 3 милиметрови, но външния става и с 2мм.
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X